Dead by April - Losing you

Har inte kunnat ge ifrån mig några vitala tecken eftersom att mina käre bröder kidnappade datorn i förrgår. Då åkte för övrigt mamma och kompani iväg till Grekland så jag har bott solo hemma nu i ett par dar och kommer fortsätta göra det i två veckor. Jag trodde det skulle vara asnajs, men icke sa nicke! Mammas städnoja har nämligen smittat av sig så jag har gått omkring och städat konstand i tre dagar. Jag var till och med nära på att inleda ett knytnävsslagsmål igår för att Tom smulade ner diskbänken när jag precis hade torkat av den. Framtiden ser inte så ljus ut för mig.

Just nu sitter jag hema hos Alex och försöker underhålla mig själv. Haar dessutom offrat mig att vara kattvakt åt hans Rex under midsommar så nu har jag helt plötsligt tre katter att hålla vid liv. Det här kan inte sluta bra.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback