Funky doodle

bror
Bild: Bror på Idoluttagningen.

Jag hatar skolan! Men nu är jag snart klar med allt! Efter imorrn så är jag en fri doodle som bara behöva lalla runt fram tills nästa fredag. Plus att vi har studiedag nu på fredag så det är rätt najs.

Har förövrigt vart med min käre bror nu i ett par timmar. Vi kände för att vara grymt manliga och åka och bada, men när vi kom fram till Lövsta så kom vi fram till att det skulle ju vara onödigt att dra på sig någon onödig förkylning... typ. Och det var ju inte så varmt längre ner solen inte låg på. Vi är sånna jäkla pussys! Istället så låg vi och pratade i nån timma i gräset innan vi förtärde en oerhört nyttig och välbalanserad middag i form av donken. Muchi bra!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback