God morgon igen


Bild: Ellis, Sandra, Hanna och Felicia. Snodd från Ellis, som vanligt.

Föregående inlägg är skrivet av en uttråkad pojkvän som tycker att jag är konstig som har sovit hela dagen fram tills nu. Men att sova med öppen altandörr och lyssna på regnet och sen vakna av att det luktar grillat är ganska najs.

Bloggen är somsagt inte klar än.



Postat av: rebecca

Svar: Haha, okejokej jag ska :P Var bara tvungen! XD

Moahaa.. nämen jag måste faktiskt erkänna att det är jag som e skurken i det här fallet. Oscar sa: "Nämen Becca, va lite snäll låt dom sova." Och då sa jag: "Men sen när började du vara snäll?!" "Men Becca jag e alltid snäll" "Men du är ju aldrig snäll mot mig?" "Men nähä och? Gå och väck dom du isånnafall!" "MEN NÄ OSCAR KOM NU!!"

och efter lite bråk,stök och ja våld så fick jag min vilja igenom. Så det är jag som e brutalt ond, inte Oscar.

Jag e stolt. :D

2008-06-22 23:04:41
http://suppose.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback