God morgon

Haha, jag är verkligen sämst på att fixa om min design. Efter 5 timmar så känner jag att det är dags att ta en paus. Kan kanske vara en ide att faktiskt ta och lägga mig och mysa med Tom. Fast å andra sidan så kan jag inte minnas en enda midsommar som jag inte har varit uppe hela natten.

Förra året till exempel, så sov vi över hos Adam, och det var somsagt just den kvällen som jag började bli kär i Tom eftersom att vi låg vakna hela natten och pratade i timmar och var onda mot övriga gäster. Vi fick dem att göra... pinsamma saker, mohaha!

Men tillbaka till designen: Nej, den är absolut inte klar. Måste fixa lite med länkarna under bilden till vänster, ändra min header och daska in någon vacker bakgrund.

En sida som hur som helst är suverän om man är lika retard som jag är Designa din blogg.



Postat av: rebecca

Haha jo det e ju iförsig sant. Manshänder alltså ;)

Haha jomen. Det jag menar e. SYns tigerränderna då?

Finns det nån msn jag kan nå dig på. Bloggkommentarer börjar bli lite väl överskttat tycker du inte? :D

2008-06-21 05:43:45
http://suppose.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback