Hakuna Matata


Bild: Ellis, Sandra, Hanna, Felicia, Emelie och Hanna på balen.

Just nu sitter jag hemma hos Tom och smygbloggar medans han är i duschen. Han är nämligen lite anti min blogg så sånthär måste ske i största hemlighet!
Hur som helst så har dom lite skumma grannar här (Afrikaner, inte för att det är så skumt), eftersom att dom varje söndag bedriver någon form av ritualer och sjunger för kung och fosterland. Det är ytterst mystiskt, eftersom att dom verkligen gör det varje söndag exakt klockan 12. Sen så skriker dom lite. En gång så tog dom med sig ett litet barn som dom döpte i någon randoms grannes pool. Det var också lite... speciellt.

Men nu kom Tom och blänger skeptiskt.

Update: Nu läste han, suckade skeptiskt och gav mig en någon form av uppmuntrande dask på axeln. Vad har han emot min blogg?!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback