He+L2+o = Hello


Bild: Innan vårt matte-no spex. Jag är längst ner, näst längst till höger.

Vid 5 idag så skjutsade min käre mor mig till Görväln där jag mötte min forna dork-klass och chillade i ett par timmar i sällskap av 9 chipspåsar, 18 liter läsk och 5.3 kilo godis. Eller hur var det? Jag daskade också in min iPod i Ellis högtalare så vi hade underbar musik också och det var ärligt talat sjukt mysigt!

Men jag fick dock en migränliknande huvudvärk och kunde knappt se så jag tog en taxi hem vid 8 och nu sitter jag här och knaprar Alvedon och sörjer, för jag hade det verkligen så himla mysigt där med alla. Så jäkla typiskt att jag ska få sånhär huvudvärk när sommarlovet precis har börjat och när klassen äntligen hittar på något. Fredagen den 13e säger jag bara! Eller riktigt taskig karma.



Postat av: Ludde

Haha det är faktiskt lite svårt att se vem som är vem på bilden :O Drygt med huvudvärken, hoppas det blir bättre :)

2008-06-14 02:57:04
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ludde: Hahah, det var inte den vackraste dagen i matte-no's historia x)

2008-06-15 12:35:03
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback