No more


Bild: Tom och jag innan balen igår.

Jag ser naken ut på bilden. Det var lite kul.

Balen igår och avslutningen idag. Det här har varit bland dom roligaste 24 timmarna i mitt liv, samtidigt som jag antagligen aldrig har gråtit såhär mycket in public. Jag kommer aldrig få gå i min mobbade matte-no klass igen! Vissa har jag gått med i 10 år.

Efter att vi hade vart i aulan idag så fick vi våra betyg och skulle säga hejdå till varandra och alla lärare. Tro mig, det hade antagligen varit bättre stämning på en begravning. Jag är förövrigt helnöjd med mina betyg, 285 poäng vilket räcker mycket väl till att komma in på sam-sam på Mikeal Elias Teoretiska Gymnasium på Kungsholmen. Jag är så JÄVLA glad!!!

Ikväll så ska hela min forna matte-no klass ha grillkväll ute  vid Görveln så det är ju inte helt slut än. Biljetterna till London är också bokade, så den 2a juli flyger jag och min lillebror ner tillsammans och så flyger jag hem själv den 14e, lagom till Maiden den 16e.

Bilder från allting kommer så fort jag får tag på några. (Så ni som fotade massa får jättegärna mejla dom till mig!)



Postat av: Ludde

Ooh, najsnajs :) Ser ut som vi kommer gå sam-sam på Mikael Elias båda två nästa år :O x)

2008-06-14 02:50:10
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Ellis

gud vilken fin bild på dig Emma!!!

2008-06-14 15:25:53
http://ellinorisverige.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ludde: Nämen :D najs!

Ellis: Shit pommes, tack :)

2008-06-15 12:31:18

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback