Ogiltigt användarnamn



Idag får man reda på sina intagningsresultat på gymnasiet. Därför är det skitbra att jag har tappat bort mitt användarnamn så jag inte kan komma in på sidan. Fucking underbart! Hora.

Aja, jag ska avsluta min middag bestående av Billys pizza (den åttonde på två dagar) och bege mig mot duschen. Jag är nämligen så gross att jag själv blir äcklad. Nej men en dusch i sällskap av min Demon in the dark tvål från Lush och en halvlite juice, så blir allt prima ballerina!



Postat av: jaa

vad heter sidan man kollar sina resultat på?

2008-06-26 18:26:04
Postat av: Ludde

Yay, jag kom in på Mikael Elias :D Så då gör du nog också det, eftersom jag tror att du har bättre betyg än mig :)

2008-06-28 01:00:58
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jaa: gymnasieintgning.se

Ludde: Nej fan va kul! :D Ja, man får ju hoppas i alla fall

2008-06-28 15:33:08
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback