Skogssex är kanske inte så... lovley?


Bild: En oerhört stilfull paint-kreation gjord av moí.

Jag är uttråkad, och när jag är uttråkad så börjar jag (Gud hjälpe mig!) tänka. Och jag kommer fram till saker som är, enligt mig, oerhört intresanta och drar otroliga slutsatser.
En sådan otrolig slutsats är att utomhussex är grymt överskattat! Barr i kläderna, skrubbsås, dagisgrupper på skogspromenad just då, fästingbett (tro mig! Tom fick peta bort en från mitt ben idag) och en jäkla massa rödmyror. Att det skulle vara spännande och lite speciellt med tanke på att man kan bli upptäckt (vilket man blir, oftast av den där dagisgruppen) är lite svårt att tänka på när man oroar sig för att tretton myror är påväg in i ens punani samtidigt som ett par myggor kalasar på ens rumpa. Och att man sedan har fått ett par rediga gräsfläckar lite här och var gör det hela... helt underbart. Verkligen fucking underbart!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback