You were suppose to bleed with me

image26
Bild: Snodd från Melws

Bara en vecka kvar! Men min låtsasbrorsa är en ond man som tar studenten redan imorrn, och Ullis är troligen ännu värre som tog sin examen idag(?). Jag ska nog ägna en kvart åt att hata dom.

Jag har dessutom ett par problem: Jag har fortfarande inte köpt någon balklänning! Har däremot fixat skor, väska och blingbling. Kanske ska leka naturist och komma så? Det skulle antagligen vara ganska så minnesvärt i sånna fall.
Problem numero dos är att min käre bror lämnade in sin bmw idag för att koppla in sitt nya ljudsystem (värt att säga att det kostade 25000, så han blir lite gladare) men biljäkeln är inte klar än. Bäst för alla att den är klar innan balen på torsdag eftersom att han ska få äran att skjutsa mig!
Ett annat gölligt problem är att jag somsagt lyckats avliva min madres kamera. Eller jag och jag... nån. Den har nämligen blivit trampad på så skärmen är randig och vacker, och linsen är sepe och vill inte ens komma ut. Det roliga kommer bli att berätta det för mamsen som antagligen kommer vilja använda sin kamera imorrn på Jimmies student, på Ullis examensfest, på min bal och avslutning och i Grekland. Skitbra! Skitbra att det är den tredje jag pajjar på 3 år också.
Mitt sista problem som jag tänkte tråka ut er med är att jag är störd och antagligen Sveriges värsta flickvän som tycker att det är konstigt att Tom blir lite sne när han väntar på mig medan jag håller på och fixar mitt hår i 2 timmar, för att sen säga att JAG är på dåligt humör och inte vill vara med honom. Jag förtjänar 14 bitchslaps.

Juste, bloggen lär antagligen sepa och ha sig inom den närmsta framtiden eftersom att webblogg.se byter plattform.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback