It's not time to be stupid and piss against the wind

hjerta
Idag började vår tema-vecka som ska hålla på fram tills påsk. Temat är kärlek, så för att fira detta fick hela skolan se Billy Eliot i aulan. Inte för att den har någonting med kärlek att göra, men det verkade inte göra något. Jag somnade ändå bara.

Efter skolan gick jag och Teddan hem till Johan där det var otroligt gangstert folk. Sen förflyttade vi oss 20 meter längre upp för gatan, hem till Adam. Där låg jag och klagade över att nunnor för mer action än vad jag har fått den senaste veckan. Natta, som den vännen hon är, offrade sig och gav mig ett mercy fuck. Det var snällt tyckte jag. Sen låg vi och youtube-nördade oss innan jag gick hem.

Min käre vän Arvid fyller för övrigt år idag, så honom har vi grattat lite smått. Och imorrn fyller Teddan år också.

Men nu ska jag fortsätta knarka Mando diao och hata att Tom är borta.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback