Ring, ring, ring, ring, ring banana phone


Bild: Ur arkivet

Märks det att jag har brist på nya bilder? Jag skyller på att mitt redigeringsprogram inte fungerar.

Nu har det gått 3 dagar utan att jag har fått tag på Tom. Han är dead meat när han kommer hem. Annars så är det rätt segt på news-flash fronten. Jag skrev ut Fjortis Guiden på Gården, så dom ska sätta upp den där innom en snar framtid. Mohaha, up yours fjortisar!

Efter skolan gick jag och Natta till lekpalatset så ja kunde visa Natta runt lite eftersom att hon också börjar där på lördag, och jag ska jobba på söndag så jag var tvungen att kolla när jag började. Men det slutade med att vi stannade kvar där med Arvid och Björn och knarkade glass i 4 timmar, men det var trevligt det.

Som ni märker så är jag så grymt tråkig just nu. Jag är inte så överdrivet rolig in real life heller. Jag börjar få extrem Tom-abstinens, så jag springer runt och juckar och klämmer på lite random folk. Fast jag vet att Natta och Sandra tycker om det. Natta ska förövrigt få en trekant av mig i födelsedags present av mig. Snällt va? Någon frivillig som tredje person?

Kom ihåg: Arvid 16 år på torsdag.



Postat av: Natta

Men jag vill ju inte ha en trekant i födelsedagspreset! :(

2008-03-12 20:29:22
Postat av: Emma

Natta: Men säg mig då flicka lilla, vad vill du ha? En glädjestav?

2008-03-12 20:59:45
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAH, fjortisguiden på Gården, OMG, jag bara MÅSTE få se fjortisarnas reaktioner! x'D

2008-03-17 20:23:53

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback