The dust of Brian Howe - Give the correct answer and Valhalla is yours

häj
Bild: Titta en murp, som min söta vän Ellis alltid säger.

Kodat meddelande till Natta och Sandra:
Luggen var indeed mycket fager, men jag har dock inga uppfattningar om leguanen än.

Och jag är en riktigt happy bunny. Det spelar ingen roll att jag var ute och gick mitt i natten i en timme för att sedan få grova sömnproblem för att sedan bli väckt an min käre mors hårfön. (Erbjudandet om skottpengarna på henne återstår fortfarande) Jag glider helt enkelt omkring här hemma med ett gulligt I've-just-been-fucked-smile, även jag inte har det i det här fallet. Blivit fucked alltså. Men det har Sandra lovat att hjälpa mig med, att bli fucked.

Men nu lämnar vi dom snuskigheterna för en liten stund och övergår till något mycket tråkigare. För jag har ingen aning om ifall jag ska jobba idag eller inte. Jag står nämligen på en "att ringa"-lista ifall det skulle bli kaos. Men det är ju lite små knepigt att förutspå kaos och sånt, så jag får helt enkelt loda runt här hemma och hoppas på att någon (inte) ringer mig. Jag är nämligen inte så sugen på att lukta pommes hela helgen igen...

Och på tal om helgen så är vi coola Lek Palatset-workers bjudna på fest ute i Bålsta. Men jag har absolut ingen aning om jag ska gå. Tom kommer hem någon gång mellan lördag söndag så han skulle kanske inte bli så överdrivet lycklig om jag är där ute när han beslutar sig för att komma hem. Och jag är inte så sugen på att bli gangbangad av Sandra och Det för den här gången. Jag vill spara det till ett mycket mer fint och vackert tillfälle.
Well well, jag får väl tänka på det ett tag.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback