Ett ufo gör entré

Jag har suttit i en timma och kommit jäkligt långt på min svenskauppsats. Och jag har därmed kommit så långt att jag starkt överväger självmord för att få slippa göra mer. Jag orkar inte!!!!!!!!11!!!!ETT
Jag hatar skolan! Jag hatar att jag är i riskzonen för att sänkas i massa ämnen ifall jag inte lämnar in alla uppgifter. Jag hatar att det är grymt najs väder som jag är sugen att springa ut och leka pang pang i. Jag hatar att det inte finns tillräckligt med tårta så jag kan tröstäta konstant hela kvällen...

Sandra, du kan få låna min glädjestav en kvart för varje A4 du skriver.



Postat av: sandra

låter lockande, låter lockande.. *överväger ditt erbjudande* NO WAY!!! MWOAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA!!!!! eller... gerard way? (A) skulle inte banga :D

2008-05-12 21:21:37
Postat av: nathalieboi

sandra har ju en egen *MOHAHAHAHAH*

2008-05-12 21:40:30
Postat av: Emma

Sandra: Låt oss */devil*
Nathalieboi: Men min är svart och mkt k00lare

2008-05-12 22:28:33
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback