I put some new shoes on

new shoes
Bild: Nån random och onödig sak på Nattas och Sandras näsor. Inte skor.

Nu har jag äntligen lyckats peta in all musik på iPoden och lagt över alla bilder från helgen. Av 100 så var det typ 8 som blev bra. Great success! Har lyckats peta lite på mina uppsatser också men orkar inte avsluta någon. Mañana.

Jag och Tom har givande msn-konversationer och ritar sprutande penisar. Värt att nämna att båda har MVG i bild, så det är sprutande penisar med klass som ritas ska ja säga er!

Jag är uttråkad, därav den enorma mängden inlägg som jag skämt bort er med idag. Jag behöver med andra en redig käftsmäll och att någon gömmer min blogg för mig. Mitt för tillfället tråkiga liv ska inte behöver gå ut över er. Förlåt!

Tillsisst så kan jag meddela alla ni Bring me the horizon fans där ute att Oliver Sykes penis är till allas förhoppningar, i alla fall om man ska tro Natta och Sandra.



Postat av: mona

borde inte lägga mig i men kan inte låta bli att vara nyfiken, men är du och tom tillsammans igen?

2008-05-19 22:05:18
http://brandmaan.blogg.se
Postat av: Emma

Mona: Nemas problemas :) Yes dt är vi igen

2008-05-19 22:24:15
http://holdens.webblogg.se
Postat av: nathalieboi

HUUUUGE PENIS! precis som Mitchs i suicide silence!

2008-05-19 22:51:56

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback