If you could just close your eyes I'll help you pull the trigger

sepe

Kanske inte Sveriges vackraste bild, men jag ville demonstrera mitt nyfärgade hår. Måste dock klippa mig eftersom att min lugg börjar bli sepe lång, som ni kanske noterade. Har också tagit två nya hål i öronen. Bild på det lär väl komma. Ska pierca läppen igen också, i mitten vad det nu heter. Men ska bara ha stav den här gången. Måste bara övertyga min käre mor eftersom att hon har gått och blivit mycket skeptiskt på sistånde.

Ikväll så ska jag, Ellis och Hanna bege oss till Palinen i Kungsängen där det vankas fest. Det lär nog bli en ganska tidig kväll eftersom att jag, Sandra och Natta måste kriga oss iväg till Nykvarn i morgonbitti för att njuta av Moshpit Open.

På återseende inom kort!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback