SEPE SEPE SEPE!

Jag har lyckats ta sönder min tredje kamera på 3 år, så det lär bli lite brist på bilder inom den närmsta framtiden. Fan vad jag ska ha talanger för att sabba saker...

Vi hade friluftsdag idag. Ellis var grym och vann på 60 meter. Jag var grym på att gömma mig hela dan. Var istället med på lite vattenkrig och passade på att bränna mig i solen. Det svider harmoniskt i ansiktet nu. Sen så hämtade jag ut min elevrådströjja innan jag och Tom gick hem till mig där jag langade en trendig powernap på 2 timmar. Det känns som att jag har lyckats med mitt liv!

I helgen så bär det antagligen av till Ludvika. Jag och Tom ska smita från skolan på fredag och placera oss på ett tåg ut till landet. Jag brukar inte vara så mycket på landet (mer än i Kungsängen) så det ska bli intresant. Sist när jag åkte dit i somras så hamnade jag bredvid ett hindu-gäng som satt och mediterade konstant i 2 timmar i sina organga lakan samtidigt som jag hade extrem rökabsistens. Det var... en upplevelse.
Hur är det där uppe? Är det nån som bor i där i närheten som läser som har tips på saker man kan göra? Det enda vi gjorde var att spela minigolf. Värt att nämna att jag totalägde Tom.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback