Spex.


Bild: Snodd från Hanna. Jag är längst upp till höger

Vår söta matte-no klass hade spex igår. Vi var nördar, som ni kanske ser bara för att driva lite eftersom att alla tror att vi automatiskt är geeks bara för att vi har en extra matte och no-lektion i veckan. Självklart så har vi våra söta geeks också, men dom kan vi strunta i just nu.

Nu sitter jag hemma på min lunch för jag måste packa inför Ludvika imorrn, och komma på hur jag ska göra med jacka och väska och allt sånt ikväll på In Flames. Jag slutar en timma tidigare idag så jag åker antagligen in runt 2. Det är ju så sjukt najs väder så jag känner för att leka hobby naturist och streaka men så kul ska vi inte ha det. Jeans, converce och linne blir det!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback