Suicide Silence på Klubben 22/4

suicide silence
Bild: Från nåns bdb, men jag ville bara uppmärksamma alla om hur långt fram jag var.

Ja, jag är medveten om att alla bilder på denhär bloggen är i form av konsertbilder eller fjortisliknande bilder på mig. Men jag har ingen fräsig systemkamera och jag tänker inte rulla i gräs för att fota blommor och insekter. Så därför tycker jag att mina bilder är skitbra. Men jag är nog ensam om att stå för den åsikten. Fler konsertbilder lär förövrigt komma eftersom att jag fotade hundra igår.

Mina inlägg är dock mindre skitbra eftersom att jag är sepetrött just nu. Ska nog börja bege mig mot sängen men måste leta fram ett örhänge som jag lyckades tappa bort idag först.



Postat av: sandra

JAG gillar dina bilder ^^

2008-05-19 20:44:50

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback