The ground folds

natta
Bild: Snodd från hennes bdb

TuttNatta är påväg ner till mig så vi kan smida våra grymma planer inför vår födelsedagsmiddag på lördag. Natta är sämst på att behålla hemligheter och har redan avslöjat att jag ska få en piercing i present. Ska nämligen pierca tungan tillsammans med Varro innom en snar framtid.
Men vi ska hur som helst bestämma vart vi ska vara, vilka som ska komma och vad vi ska äta samt ifall bumbibärssaft ska ingå eller inte under kvällen. Det ska bli najs.

Imorrn så ska min käre klass ha en Barock-föreställning för hela skolan. Jag ska vara iklädd en jättevacker blå kläning som kliar som könsherpes, ha vackert uppsatt hår, vara vitsminkad och sjunga en vacker italiensk opera med min vackra förkyld ahals. Det kommer bli... vackert.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback