Tvångsinlägg

idol
Bild: Jonte, Alex och jag längst till höger. Snodd från idols bdb.

Bered er på ett sepelångt inlägg!

Mamma måste verkligen hata mig. Hon har nämligen smittat mig med sin dunder förkylning/influensa. Tack mamma. Skitbra att jag ska sjunga på vår klass barock-föreställning på onsdag. En italiensk opera... Min röst låter ju så där underbart! Ska dessutom vara klädd i en foxy barock-klänning och vara sminkad sådär sexigt som dom var då. Jag längtar.

Juste, Valborg var det ja. Började med grillmiddag runt 6-tiden hemma hos Varro i gott sälskap och med god bumbibärssaft i form av mohitos. Sen så blev vi joinade av fler innan vi begav oss upp till den fagra brasan. Mina decimetersklackar var verkligen ett underbart val för kvällen. Suveräna i sne terräng och med en viss promillehalt i blodet. Var bara nära på att stuka fötterna 2 gånger! Jag och Wisse gjorde vår kära allmänhet lite lyckligare genom att sjunga den omtalade fishmåous-låten.
Efter vår korta vistelse uppe vid brasan så gick vi tillbaka till Varro och hade det trevligt trevligt. Dock med undantag för lite manliga catfights och sällskap av vår käre polis som sägs ha varit dryg och mycket falsk. Inte snällt! Smet iväg någon timma och träffade Ellis och kompani som vid tillfället var vi någon random skog. Visst låter det classy? Men Ellis var glad i hatten, Lollo med, höhöh.
Tog dock en tidig kväll så jag och Tom gick hem till mig och däckade redan runt 1. Jag kände att mina skor hade gjort sitt för kvällen.

Torsdagen är inte så värd att nämna. Sov bort hela dagen och var bakis som ett djur. Låg i soffan hela dagen med Tom och kollade på Madicken med mamma.

På fredagen blev det krök igen hos söta lilla Varro. Tog det dock lite lugnare än vad vi gjorde på valborg, även om Rasen fick för sig att leka cliff-hanger och hänga från badrumsfönstret på andra våningen. Jag och Tompa sov dessutom över hos Varro i sällskap av Wisse, Rasen och Henke (som förövrigt fick sova på golvet vilket han inte var sen med att gnälla om dagen efter. Pussy!) Vi hittade Varros glädjestav med inbyggd lampa som vi studerade en stund. Det sägs att vissa passade på att möblera om på övervåningen mitt i natten. Mystiskt...

Eftersom att vi ändå varit hos Varro hela helgen så stannade vi på lördagen också. Hon hade världens high-tech dusch så den var vi tvugna att prova! Sen lite senare på kvällen så drog jag till den Brutale Kalle Ojala i yttre rymden (Barkarby) där det var ännu mer krök. Nima var en riktig gentle man som kom och mötte mig och följde mig en bit hem sen.

Söndagen gick åt till att sova bort hela dagen, äta äppelpaj hos Adam och lyssna på TuttNattas vackra gitarrspelande. En underbar dag helt enkelt!

Så, nu slipper jag få ångest över att jag inte skrivit nåt och nu har TuttNatta äntligen något trevligt att läsa.



Postat av: Denice

Hehe, eran sång kommer jag nog aldrig glömma ;) hehe

2008-05-05 21:36:01
http://idt.blogg.se
Postat av: Emma

Denice: Vår sång var fan underbar! :D

2008-05-05 21:57:44
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback