We will never rest. The rest is for the dead

moshpit open
Bild: Moshpit Open.

"Keyboard error. Keyboard not present. Press F1 to continue" - min dator är oerhört logisk ibland. Min mor är däremot ett geni som fixade fanskapet genom att slå den och dra ut sladden. Hennes tekniska skills har gått i arv. Hon är dessutom dagens hjälte som köpte en ny skinnjacka till mig, eftersom att jag glömde min förra på Moshpit Open i lördags.

Jag har pluggat som ett äkta matte-no barn nu i 3 timmar, men inte kommit någonstans. Ska tydligen hålla en power pont-presentation imorrn på so'n om kroppsideal i världen och lämna in en rapport på det. Skitbra!

Och på tal om mamma så tycker hon att mina centimeterfeta leverpastejsskivor är för tjocka och att jag slösar. Whaaat?! Nu sjönk hon lite i mina ögon igen...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback