You said it gets harder. Well it did

tjejmiddag

Tjejmiddan igår var grymt najs och alla var skitsnygga! Det var sjukt kul att alla offrade sig och målade naglarna svarta och drog på sig band t-shirts. Fick även en hel del vackra presenter i form av svarta glädjestavar och dyligt. Very nice! Efteråt så drog vi till Varro där vi även mötte boysen som var på glatt partyyyy-humör. 10 sekunder över 12 så medelade Fröken Ur att jag egentligen fyllde år så då sjöng alla för kung och fosterland för mig. Vi blev doch utslängda vid 1 så då gick jag och Tom hem till mig och tjockade oss i left overs.


Idag så kom min käre bror och Ullis förbi vid 2 och fikade och jag fick mina presenter = jag blev very happy!  Höhö...




Postat av: Emelie

Grattis :)

2008-05-11 18:35:49
http://emeliessmycken.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback