Your face down now

moshpit open
Bild: Jag tror det var Chemical Vocation

Det är ju verkligen jättekul att jag är sjuk igen. Jag börjar misstänka att jag har AIDS. Fick höra av min gympalärare att jag gar haft frånvaro på 11 lektioner den här terminen. Det är ju starkt jobbat. Fick också höra att det inte är någon ide att jag gör allt extra arbete eftersom att jag ändå bara kommer få G. Det känns ju också underbart!

Jag sitter hur som helst hemma nu och laddar ner bajsmycket musik. Ska försöka mig på att plöja igenom mitt hår strax eftersom att det ser ut som att en skata har nestat där nu. Egentligen så skulle jag klippa mig och förga håret idag men har lite ont om cash så det får vänta till helgen.

Har hundra läxor och inlämningar som jag egentligen borde ha gjort för evigheter sen, men jag orkar verkligen inte börja geeka nu. Jag har viktigare prioriteringar just nu. Som att till exempel leta fram filmen på min svarta glädjestav som dansar. Eller smeka mina vackra band tshirts.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback