Dagen då jag fick världens sjukaste komplimang


Bild: Ser lite lagom crazy ut, men det är söndag god damn it.

Har precis varit ute och spatserat runt i mina heels med Sandra. Innan så berättade jag lite om ett what-the-fuck-moment som hette duga över lite tortelini med henne.

Nu sitter jag i sängen, som vanligt och försöker värma upp min röv som blir djupfryst så fort det blir lite halvkyligt ute, som vanligt. Allt är som vanligt. Allt är tråkigt. Jag behöver lite action. Kan ingen langa lite händelser? I och för sig så har jag lyckats åstakomma lite väl mycket idag så det räcker och blir över men.. ändå. Blä.

Med lite Bleed the dream på det hela så blir allt en aning bättre i alla fall. Fan vad jag har bäst musiksmak!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback