Diktatorn Emma talar ut


Bild: Leker sådär lagom seriös. Asbra kamera också!

Jag tror att vi vid det här laget har konstaterat att seriösa och opixliga bilder inte existerar i den här bloggen. Kommer troligen aldrig göra heller. Vi kan ju leka fantasifulla och se på det som abstraktkonst eller nåt. Very artsy!

Tom undrade om han skulle komma förbi och titta på EMA med mig och fick följade sms till svar:
Om du ska komma så kommer du med en Loka och apelsinchoklad!

Min lilla batty-boy accepterade mitt krav och är nu påväg hit med ett stycke Loka och apelsinmarabou. Man måste ju visa hur en slipsten ska dras tjejer. Om ni spelar era kort rätt så har ni snart er alldeles egna lilla toffel inom kort.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback