El fin de semana

Jag har haft en bloggfri helg som ni kanske märkt. Jag har ärligt talat inte haft tid att sätta mig ner på hela helgen. I fredags efter gymmet träffade jag nära och kära i Kungsan för att åka skridskor. Jag sög! Aldrig någonsin i Sveriges historia har någon varit så dålig på skating som jag. Tro mig. Men när jag väl kommit hem lekte jag social i gott sällskap och spelade Guitar Hero 4 som jag tyvärr inte hade några dolda tallanger på. Och igår åkte vi in till Stadion för att se finalen av Winter Jam. Jäklar vad kallt det var! Sen blidde det en mellanlandning på donken innan vi åkte hem till Noah där vi drack thé i timmar och sov. Eller ja, sov och sov... Jag och Noah hade en såndär chillkväll när man ligger uppe och pratar fram tills 6-tiden. Mysigt, mysigt.

Men nu ska jag klappa lite på fettokissen och försöka mig på att ta en dusch. Spännande.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback