Jag skulle kunna döda för en Slipknotbiljett


Bild: Älska mina dryga sängposer! Kidnappade Toms skjorta för övrigt.

Long time, no see. Men jag har nämligen varit på vift. "Pluggade" hos Tom igår och lekte med Matilda idag efter skolan. Spännande, huh? Och det är ju fantastiskt att bussarna alltid ska vägra matcha med pendeln så jag fick powerwalka hem i en halvtimma. Alltid lika roligt när man bara har leggings och high-heels och alla päckel-gubbar våldtar en med blicken. Jag gillar't!

Vi hade ett spanskaprov idag. Jag gjorde det genialiska och skrev massa stödord i min urigning. Asbra att jag skiver så fult att jag inte själv såg vad det stod. Provet gick med andra ord åt helvette för den som undrarade.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback