Kvällssvammel.

Jag är fan dum i huvet! Hur kan jag sitta och gnälla över mitt liv när jag egentligen har allt jag behöver? Jag har min fabulous pojkvän som jag haft i 15 månader och jag vet skulle döda för mig (tro mig, det har varit nära där ett par gånger), mina grymma kompisar som är så otroligt vackra och ärliga och inspirerar mig och gör mig till en bättre människa, en fantastisk familj och mina två brorsor som jag har så otroligt kul med.

Jag ser bra ut, trivs med mig själv, är frisk och tycker för det mesta att jag är grym.

Jag kanske inte kan spela 13 instrument, sjunga som en Gud eller platsa i något fotbollslag. Men jag kan prata, lyssna och förstå. Jag kan finnas där när det behövs och det, gott folk, det är det viktigaste.

Något jag där emot inte verkar kunna göra just nu är att hålla käften och bara gå och lägga mig. God natt på er.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback