LIVE från badet


Bild: Gatukonst.se, Suprice?

Greetings from my bath tub. Ja, jag är så jäkla beroende av min dator att den till och med får följa med mig när jag ska bada. Och när jag ändå är ärlig med er så kan jag säga att den vid vissa tillfällen har fått sällskapa med in på toan också. Datorn är vännen som aldrig sviker. Det är fritt fram att kalla mig tragisk nu.

Men just nu används den främst av musikaliska syften. ITunes och sånt trevligt ni vet. Nu står jag dessutom mellan x-antal val: Stanna uppe till 2-tiden då det vankas problemlösnings-time eller sova då? Om jag nu är uppe då, ska jag ta tag i min små problem eller bara fkb:a och skjuta dom åt sidan? Ska jag göra det som känns bra för stunden eller det som kanske är mest rätt bara?

Jag hatar frågor jag inte kan svaren på. Och jag hatar att jag har jobb imorrn.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback