Lush


Bild: Pixlig sak på en del av min lilla samling

Jag har en sjuklig böjelse för speciella tvålar som ser lite udda ut och luktar gott. Lush, som man hittar på Centralen, Götgatan på Söder eller precis utanför Sturegallerian, är med andra ord mitt happyplace där jag kan komma och dreggla när nu dom behoven skulle uppstå. Runt 40-50 kr får man ge för en tvål på ett hekto. Och dom har allt: tvålar som luktar godis, mint, kanel, badbomber, bubbelbitar och så vidare och så vidare. Sen att dom gör en sjukt len och gör så att man luktar fabulöst resten av dagen inte ett minus det heller. Värt att nämna att en del är vegan-vänliga och allt det där. Och jag vet att jag langar smygreklam nu, men det här är good shit.

För nu blir det ett bad + bok + musica!

Lush har också en webshop som ni hittar här.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback