Mercy


Bild: Hedi Slimane

Inspirationen ligger inte på top för tillfället. Jag behöver en skolpaus, bra musik, en cigg och en muffin. Livet skulle bli lite bättre då. Jag behöver bara komma bort ett tag och umgås med mina kompisar som jag isolerat mig från sen skolstarten. Jag behöver middagar i gott sällskap, filmkvällar, sleepovers, bio och timlånga promenader i mörkret när man pratar om allt. Allt.

Jag vill ha myskvällar innomhus med tända ljus, lovikavantar, läppbalsam med chokladsmak, bubbelbad, kanel-thé och lussebullar. Disneyfilmer, kina-mat, mörkröda naglar som inte går sönder konstant, vodka och nya töjar.

Eller jag behöver helt enkelt få sluta för dagen och försöka skaffa mig ett liv.



Postat av: djyella

:'(

2008-11-18 21:01:50

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback