Ta mig till en annan tid tack


Bilder: Jag och Pappa. Otroligt fina saker från London, juli -08

Ja, ja, asmobbat smile men jag är fan inte fin när jag ler... Kom bara att tänka på den dagen (dagen innan jag åkte hem från London i somras) och hur jäkla glad jag var då. The top of my life om man nu vill kalla det så. Jag var "hemma", med min familj som jag i princip aldrig verkar ha tid för och hade så otroligt kul.

Men över till verkligheten. Natta och Sandra räddade min kväll. Det blidde chokladinförskaffning och kvällsprat med grym musik. Allt är långt ifrån bra just nu men jag känner att det ändå är på god väg. Det är bara så sjukt konstigt alltihopa. Kan inte fatta att det är sant helt enkelt. Och till alla er som har hört av sig och varit allmänt gulliga så ska ni veta att det är sjukt uppskattat  ♥

Den här låten har gått på repeat hela kvällen, om ni nu ville veta. Men nu blir det sängen.



Postat av: natta

alla blir satisfied utav queen - i want to break free!

<3

2008-11-24 23:16:03

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback