Uppesittarnatt

2 timmar i telefonen har gått och jag kan konstatera att jag inte är trött någonstans och om 5 och en halv timma är det tänkt att jag ska gå upp och duscha. Låt oss bara säga att it ain't gonna happen. Så nu till min fråga:

Stanna uppe hela natten och vara helt död imorgon eller försöka sova någon timma och vara helt död imorgon. Det blir inte bra hur jag än gör helt enkelt.

Tufft beslut det där. Men jag tror ändå att det lutar mot en uppesittarnatt. Jag har mycket att smälta helt enkelt. En kanna vanilj-thé på det också och lite kattmage. Har massa böcker som väntar på att bli utlästa så jag kan väl ta tag i det. Jesus...

Update: Är inne på min tredje kopp thé men är fortfarande inte trött någonstans. Jäkligt kissnödig om inte annat. Lyssnar på nostalgi-musik och försöker tänka. Finner egentligen inga ord. Fan.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback