Nu bryter jag mot mina principer

Civilstatus: Pojkvän sen 15 månader
Skor som du bar idag: Dessa skapelser
Dina svagheter: Mitt jäkla temprament
Sjunger du?: Jajemensan! Kanske inte till allas glädje dock...
Gillar du skolan?: Mikael Elias är fan najs
Tror du på dig själv?: Nej jag finns bara på låtsas? Vad är det för fråga?
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja för det mesta
Antal piercings?: Ett i högerörat + 2 töjar på vardera öra. Hade i läppen också
Antal tatueringar?: Nästa sommar gott folk
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Kläderna, håret samt eventuella tatueringar/piercings och gitarrskills
Vem är den perversaste person du känner?:
 Jag måste nog säga mig själv

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol ?:
 Yes
Shoppat?: Finns det någon månad man inte shoppar?
Bakat?: Nej för fan!
Rakat dig?: Eh ja...
Kysst någon?: Ja, men mest blivit våldtagen av mina mindre nyktra partners in crime. Nämner inga namn, Natta och Sandra...




Postat av: sandra

heh.. jag känner mig jätteträffad :D

2008-11-24 18:12:18
Postat av: Emma

Sandra: Nämen ojdå, hur kan det komma sig? ;)

2008-11-24 18:21:48
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback