21:13


Bild: Hela två månadet gammal.

Fan vad jag har gått och blivit tråkig! På riktigt, vad är det med mig? Ni ska inte behöva läsa om sånt snusk där jag berättar att jag börjar bli blödig för barn eller tjatar om skolan. Det är way emot min principer. Förlåt... Smisk på mig.

Men nu till något helt annat. Jag har lyckats med det fantastiska att sova i 4 timmar när jag egentligen borde ha pluggat. Det var dom bästa 4 timmarna länge, ska ni veta. Hade finfina skoskav av mina finfina lackballerinas så jag fick låna ett par av Tom, Storlek 43. Det var mycket vackert att vingla hem i dom. Sen att jag har ett sånt jäkla röksug gör inte det hela bättre.

Men snart är det helg (optimistisk?) och jag längtar efter att dansa tills mina fötter bokstavligt talat blöder i mina underbara guldpumps med sepehög klack. Jag längtar efter att daska på sminkkakan och tagga inför en riktig utekväll. Vi har som sagt inspark så det ska bli kul att shejka lite med min fagra klass. Fast jag måste nog dra ganska tidigt för det vankas fekke hos fröken Varro och det vill jag inte missa.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback