Död åt Lek Palatsets shirts!



På jobbet så måste vi har på oss Lek Palatset-tshirtar vilket i och för sig inte hade varit så jävla hemskt om man bortser från en sak: Dom är fula! Jävligt fula.

Dom finns i rosa, gult, blått och rött och är hundra meter breda och sepekorta. Man känner sig med andra ord aldrig så sexig som när man befinner sig i en Lek Palatset-tshirt. Men! Det finns också ett par mycket fagra Sia glass-tshirts som är enkla svarta och inte hundra meter breda och sepekorta. Detta har givetvis lett till en stor efterfrågan på dessa Sia glass-tshirts vilket gjort det omöjligt att få tag på en i omklädningsrummet.

Så jag har fått lida i mina fula rosa tshirts och blängt på alla idioter som lyckats snitcha till sig en Sia glass-tshirt. Men idag, gott folk, idag så jävlar! Idag var dagen jag lyckades sno en alldeless egen. Nu kan jag sova lyckligt om nätterna igen. Nu är jag nöjd.



Postat av: Zandrah

Det är bra Emma! men vem ska du vara sexig för på Lekpalatset? x)

2008-10-30 21:35:11

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback