En liten update

Bered er på ännu ett bildlöst inlägg!

Jag vet att jag har vart stört osocial med bloggen i helgen men jag har vart busy. Lekte med Tom hos Matilda med hennes pojkvän Jimmie i fredags. Det var mysigt värre.

Igår jobbade jag som ett sepe på Lek Palatset. Vi hade världens mest socialt missanpassade newbie som jag härmed hatar! Efterår så kubbade jag hem för att byta om och sen drog jag på tjejmiddag hos Daniella. Tro mig när jag säger att jag inte varit så mätt på hundra år. Sen blidde det en promenad som slutade med att jag satt hemma hos bröderna Palmöv med ett glas rött. Somnade dock hyggligt tidigt hos Tom för det fanns en dag imorgon också.

Den dagen (idag förslagsvis) började helt fabulöst med 10,5 timmars jobb. Helt fantastiskt. Newbien ska dö!

Tada! Där har ni min fantastiska resumé av min helg.



Postat av: Matilda

trist

fantastiskt

faboulus

fränt

2008-10-20 10:45:52
http://matildagustafson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback