Knepigt med titeln just nu


Bild:
Seriösa glassätare hos Matilda (som jag förövrigt snodde bilden av)

Idag har jag lekt hemma hos Ellis. Vi ägnade oss åt viktiga saker som att måla naglarna och prata om sex i x-antal timmar. Sen följde jag me på hennes och Sandras dans vilket kan ha varit det läskigaste jag varit med på på hundra år. Alla drog massa splits och spagat och Gud vet vad. Själv satt jag i mitt lilla hörn och försökte att inte se för impad ut. Det gick inte så bra.

Nu sitter jag nydushad och nyfönad med en burk ananas och försöker avgöra om det är värt att dra till gymmet imorrn på håltimmen. Jag tror fan det är värt det. Det har blivit lite väl mycket av det goda på senaste tiden. Lägg till ett års förbrukning av p-piller på det och ni kan gissa hur gullig jag har blivit. Jag har ett mål att gå ner 5 kilo till nyår och jag tror fan jag kan klara det.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback