Skolbyte?

Jag funderar på att byta skola. Mikael Elias Teoretiska (very fancy namn, jag vet) är fantastisk, men jag vet ärligt talat inte hur länge jag kommer orka pendla in och tillbaka från stan varje dag. Det blir ju ändå 2 timmar till och från. Om jag skulle gått i på Sam-gymnasiet i Jakobsberg istället skulle jag vara där på 5 minuter med bussen.

Jag är lite kluven än så länge. Jag vill ju inte lämna min grymma klass. Aja, jag får väl kriga på fram till höstlovet och sen se.



Postat av: AVIVA

NEEEEEEEEEJ :( emmut du ska inte byta skola! du måste stanna.. klassen blir inte detsamma utan dej <3<3

2008-10-16 10:33:15
Postat av: Matilda

Jävla dumhuve, klart du inte ska byta skola! :D <3

2008-10-16 11:05:49
http://matildagustafson.blogg.se/
Postat av: Emma

Aviva: Nej men gullunge! :) <3

Matilda: Haha va söta ni är! <3

2008-10-16 17:46:36
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: R

Hej!

Jag gick i stan på Jensen Norra i 1an och jag kände lite samma sak som dig. Ville byta skola men INTE till jakan för jag trodde helt seriöst att det skulle vara en massa kaosidioter, snus överallt och respektlösa "YO YO människor" så jag bytte till UBG till tvåan. Det var iof det sämsta jag gjort så efter 2 månader hamnade jag på Samgymnasiet i Jakan och jag kan helt ärligt säga att jag STORMTRIVS! Lärarna är skitbra, folket är underbart och ja... det tar ju bara 10 minuter med bussen! Så jag rekommenderar VERKLIGEN samgymnasiet!!!

Mvh 90a, fd. björkebyare, som nu går i jakan och ÄLSKAR det! har inte ångrat mig en sekund!

2008-11-09 18:40:28

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback