10-09-08


Bild: Jag tror min lillebror försöker säga mig nånting...

Efter 1,5 timmar i telefon med Bredbansbolaget så ska allt vara fixat med mitt internet.  Min nacke är helt död! Men jag har aldrig känt mig så teknisk. Jag är ju helt fantastisk som fixade allt själv! Inte alls med timmar av pedagogisk guidning från Bredbandsbolaget.

Började töja mer på mitt vänstra öra idag också. Hade 3mm innan och är upp i... Nej jag vet ärligt talat inte. Jag fick en töj av Oscar förut som sas vara 5mm, men den ser mer ut att vara 7. Hur som helst så är det inte mysigt nån stans i alla fall.

Ikväll så ska jag tydligen ut med tom och springa, men vette fan hur det blir med det. Båda är på PMS-humöt. Bra när vi har 13 månader idag. Smisk är vad han ska få!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback