11.21

Jag, Matilda och Frida har precis varit på Värdshuset och ätit. Nu sitter vi och nördar oss med varsin dator. Oerhört socialt va?
Jag har the mens-värk from hell och svullar i mig godis. Febern jag nämnde förut är ett faktum och jag mår rent utsagt anus.
Det lutar mot en tidig dag för min del.




Postat av: MATILDA

din jävla lodis, du käkar bara godis

du gottar dig och äter, på tänderna det fräter

din jävla lodis, du käkar bara godis

om du hjälper mig att måla, får du lite cola

din jävla lodis, du käkar bara godis

och andra goda saker, som bullar kex och kaker

din jävla lodis, du käkar bara godis

tuggummi och piller, och goda mintpastiller

!!!!!!!!!!!!!!!!!



OVER AND OUT

2008-09-29 11:40:46

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback