24-09-08


Bild: Matilda

Igår begav sig jag och Matilda ut på äventyr! Eller nja, inte riktigt. Vi satte oss bara och tog en fika efter skolan och diskuterade ämnet: män. Jag tipsade henne om hur hon skulle vara mer förstående med sin karl. Never mind att jag en halvtimme senare stod och skrek skiten ur mig på Tom. Jag hade ju mina anledningar eftersom att jag hade lyckats glömma min spanskabok på pendeln, och jag har prov idag. Exelent! Det var självklart hans fel.

Somnade hos Tom, som vanligt. Vaknade aldrig på morgonen, som vanligt. Orkade inte kriga mig i väg till skolan, som vanligt. Jag är ingen bra elev. En skam för Teoretiska helt enkelt.

Istället så ska jag och min vackra chipspåse underhålla varandra idag.



Postat av: Aviva

känner mig bortklippt.. ;)

2008-09-24 19:47:56
Postat av: Matilda

en skam för teoretiska? dom på spanskan verkar ju tycka att du är duktig iaf, "pluggis" :P ;) hihi. :) dukitga lilla emma :))))

2008-09-29 12:48:30
Postat av: Matilda

en skam för teoretiska? dom på spanskan verkar ju tycka att du är duktig iaf, "pluggis" :P ;) hihi. :) dukitga lilla emma :))))

2008-09-29 12:48:41

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback