920.


Bild:
Ellis

Var somsagt förbi min förra skola och lämnade tillbaka lite böcker som jag glömt. Passade på att skratta lite åt dom nya 7orna. Killarna är 1.50 långa, smalare än ett sugrör och tror att dom äger hela världen med deras ljusa gossestämmor.

Sen tog jag bussen till Toms skola där hela skolan hade haft nån drak-byggar dag. Jag noterade att om man är fjortis så går man till ungdomsmotagningen i sällskap av 5 pers. Lägligt att alla behövde dagen efter-piller samma dag. ( Om någon undrar hur jag vet det, så hörde jag dom snacka på bussen.)

Ikväll... Antingen så ska jag bosätta mig vid datorn hos Tom och spela Spore hela kvällen (det är stört kul!) eller så ska vi ganga ihop oss och träffa ett snällt litet flickebarn från Bromma vid namn Anna.

Vad ska ni göra ikväll?



Postat av: ddiana'

men vadå dem nya sjuorna e jätte roliga och snälla!!! jag har fått så många ny vänner!.... not

2008-09-16 18:28:38
http://dianas.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback