Jag har tråkigt


Bild:
Min giant dildo på skolavslutningen

Med risk för att låta lite väl mycket som den girlygirlen jag inte utger mig för att vara, men vad fan är det med killar och aldrig kunna ringa upp en?! Ligger det helt bortom deras hjärnkapacitet att slå in 10 små siffror, trycka på den gröna knappen och hålla ett samtal på 30 sekunder?

Tydligen, eftersom att Tom inte har lyckats utföra den simpla övingen på över 1,5 timma. Fast å andra sidan kanske det är ett smart move, eftersom att jag planerat att föra ännu ett samtal genom att bara säga könsord. Förut var det penis i 5 minuter, men nu känns punani mycket bättre. Eller anus. Ska vi tippa på hur länge han står ut den här gången?

Jag är nog världens bästa flickvän.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback