Kvällssvammel

Av någon sjuk anledning är jag jättesugen på att gå ut på en långpromenad med Tom. Störd är vad jag är. Men det skulle vara mysigt helt enkelt att daska på sig nån tjocktröja, mössa och vantar och bara gå ute i mörkret och prata i ett par timmar. Gay, men mysigt.

Men nej nej, Tom ska plugga. Det borde jag med i och för sig. Spanskaprov imorrn, DaKu på fredag och nån uppsats till Svenska A och Religion A.

Så i brist på annat ska jag tröstäta min Carte D'or glass (Ingen jäkla Ben & Jerry's! Ben and Jerry's är sjukt uttjatat) som jag var "tvungen" att införskaffa idag för att se om mitt konto fungerade som det skulle.



Postat av: hanna

ben&jerry's blir aldrig uttjatat!

;)

2008-09-30 21:50:07

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback