Måndag är bakisdag


Bild: Ovacker sak från middagen hemma hos Daniella förut.

Jag är sliten. Minst sagt. I fredags var det som sagt krök, som ledde till en fin bakishet i lördags. Men på kvällen var det kräftskiva ute i Kungsängen som ledde till mer krök som i sin tur ledde till mer bakishet dagen efter. Slutsats: Man blir jäkligt bakis av att kröka en hel helg.
Fast det var en jäkligt kul kräftskiva! Vi hade gäster från det fagra landet England, booz tillräckligt för att sänka 30 kameler och en jäkla massa mat. En awsome kombination med andra ord.

Igår trotsade jag mina principer och gick upp halv 10 för att ta ett dopp med resten av de psykiskt störda som också var uppe. Låt oss bara säga att man inte bör bada i en sjö i mitten av september om man inte vill gå omkring med hårda nippels i en halv dag.
Efter en grym frukost som jag daskade ihop till alla (15 pers, creds till mig!) så åkte vi in till stan för att knata runt. 4 timmar senare var jag äntligen hemma i min säng. Tom var grym och kom förbi med en godispåse. Han vet vilka knappar som ska tryckas.

Nu sitter jag och älskar det faktumet att jag inte slutar förns om 4,5 timmar. Great...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback