Nighty nighty


Bild: Jag har en underbar förmåga att se sne ut på alla bilder.

Egentligen är det en jäkligt daskig bild, men bättre än ingenting alls.

Är precis hemkommen från Mr T där vi skämdes för Toms mamma (läs tidigare inlägg) och kollade på början av White Chicks. Sen däckade Tom, så jag smet.

Orienteringsträning imorrn ute i Haga-Parken. Blir ni förvånade om jag säger att jag hellre skulle köra upp en falukorv i min punani än att orientera? Jag skulle hellre springa tre varv näck runt plattan eller slicka på Munspelsmannens munspel än att orientera. Jag skulle nästan kunna vara utan some humpin' i en månad.
   Jag har nämligen lokalsinne som en drunken monkey och lyckas alltid hamna brutalt vilse. Förra året stalkade jag och Sandra ett par spanjorer. Dom var grymma, skrek "aqui!" och galloperade iväg in i bushen utan karta. Men utan dom hade vi vart screwed.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback