Om min dator


Bild: Gjord i Paint.

Okej, den här datorn är satans verk! Ingenting, och då menar jag verkligen ingenting, samarbetar med mig. Speciellt inte internetanslutningen. Det står att jag är ansluten, men får ändå inte komma in på internet. Por qué?! Gah!

Den här jävla datorn kommer inte få en lång livslängd om den inte börjar langa lite youtube snart.



Postat av: Damon

Jag har inte kopierat jag hade tagit en av dem gratis mallarn och gjort om den. Hoppas du accepterar mit svar för det är sant

2008-09-09 17:40:11
http://deaddesert.blogg.se/
Postat av: Emma

Damon: Men dumhuve! Din design ser ju nästan exakt ut som min, och ja, den är gratis men jag har ju sagt till dig att du inte får härma min´. Flera gånger. Så ändra!

Plus att du kopierar mina inlägg, och videoklipp. Det är inte okej.

2008-09-09 17:44:59
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Zandrah

du är ju fan bra på att rita på paint om det är du som har målat bilden. :P

puss<3

2008-09-12 21:14:06

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback