Om min lillebror


Bild: Damon (Uttalas "Dejmon" för den efterblivne)

Även fast han är sjukt irriterande, krävande och spelar piano halv 9 på söndagsmornar så kan jag ändå inte tänka mig en bättre lillebror. Och det är så jäkla cute att han ser upp till mig och ber mig om kläd och musiktips. När vi var i London så bönade han och bad för att jag skulle följa med och shoppa med honom. Och hur många 11åringar har Killswitch Engage som favoritband och vill lära sig growla?
Att han dessutom fyller år på Nyår gör honom helt enkelt lite coolare.
Han är fan grym när jag tänker efter. Jag har grymma brorsor helt enkelt.

Bajs på dig Damon.



Postat av: Frida

Då är jag också cool! Nyårsafton power!

2008-10-01 13:33:57

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback